Expert Author Charles Edward
کمتر تبادل بهشت در فضای باز هستند. در اینجا چندین فعالیت بازدید کنندگان می توانید انجام دهید در حالی که با بهره گیری از ماه عسل سنت لوسیا.

ادرار کردن
مقدار زیادی از خلیج پناه و کووس در امتداد خط ساحلی سنگی سنت لوسیا وجود دارد. بسیاری از مراسم عروسی سنت لوسیا امکان استفاده از این چشم انداز.

موج سواری, کشتیرانی, برای قایقرانی, اسکی همه محبوب در سنت لوسیا. منشور قایق بادبانی را می توان از رادنی خلیج مارینا سازمان یافته, یا بندر مریگت, و همچنین منشور ماهیگیری در اعماق دریا.

غواصی
بخشی از زنجیره کمتر خوراکی به معنی سنت لوسیا اقیانوس اطلس در ساحل شرقی خود مواجه, و کاریببین پناه در ساحل غربی خود. این دو اکوسیستم بسیار متفاوت هستند, و این به این معنی است انتخاب بی پایان برای غواصان در اینجا وجود دارد. در حالی که پرواز سوپرمن دیوار است که قطره نزدیک به 1700 پا به پایین منطقه قلل سوراخ کلید چهار بازگو (کوه زیر دریا) ویژگی های. پایه گراس پیتون, در نزدیکی سوفور

ماهیگیری در اعماق دریا
سر در اقیانوس اطلس وحشی در جستجوی برخی از بزرگترین ماهی در این سیاره. ماهیگیران تفننی خواهد انواع ماهی زمین, از جمله ماهی خال مخالی, شاه ماهی خال مخالی, مارلین سفید, باراکودا, شاه ماهی و دریایی.

مسافرت با قایق تفریحی
این ممکن است به منشور یک قایق بادبانی از هر پورت در سنت لوسیا. یک بار دیگر, بازدید کنندگان از محل جزیره بین کاریببین و اقیانوس اطلس بهره مند. اگر شما می خواهید برای برنامه ریزی یک کروز عاشقانه در واترز ملایم کاریببین (مارتینیک است که فقط یک کروز کوتاه دور), شما ممکن است مایل به ترک از کاستریس. اگر می خواهید ماجراجویی بیشتر, تجمع اقیانوس اطلس برای موبایل (قوس) عبور از منطقه هر نوامبر.

بهداشت و تناسب اندام
سنت لوسیا به عنوان مهلت عاشقانه و ملایم از مراقبت از زندگی روزمره شناخته شده است. چشمه های معدنی بسیاری است که درمان وجود دارد و ریشه ولکانی منطقه به معنی مقدار زیادی از چشمه های گرم است که جوانی از سر گرفتن روح و بدن وجود دارد.

ماجراجویی نرم
که در 2000, سنت لوسیا جایزه اکوتوریسم برای برنامه گردشگری میراث خود اهدا شد. اگر شما نمی خواهید به دروغ در ساحل زیبا شن و ماسه سفید در تمام طول روز اما می خواهم به کشش عضلات خود را به جای فعالیت های بسیاری برای انجام وجود دارد. نگاهی به پیاده روی جنگل انبوه در جستجوی جاکوت, یک طوطی نادر و در معرض خطر. تور دوچرخه سواری در امتداد این جزیره بسیاری از جاده های مدرن نیز بسیار محبوب هستند.

پیاده روی بسیاری از قله های ولکانی که در بالای فضای داخلی جلوه نیز یکی از جاذبه های بالا. اتحادیه دنباله طبیعت و مینی باغ وحش است که یک راه آسان برای شروع و آن را ممکن است برای پیشرفت به Forestiere جنگل دنباله و Barre de L'Isle دنباله به عنوان به خوبی. بسیاری از این درختان را می توان در طول دوره از یک بعد از ظهر به پایان, ترک مقدار زیادی از زمان برای بازگشت به ساحل و یا اسپا برای استراحت.