Expert Author Charles Edward
اندازه کوچک سنت لوسیا به این معنی است که کشف راحت است و همچنین ممکن است همه چیز را از یک ساحل شنی به یک ولکانو نیمه فعال در همان روز تجربه کنید و همه چیز را به یک هتل کاریببین نزدیک کنید.

در اینجا برخی از نقاط گردشگری محبوب در جزیره وجود دارد:

بازیگران

پایتخت سنت لوسیا, کاستریس امکانات بسیاری برای بازدید کنندگان, از جمله موزه ها, سایت های فرهنگی مانند یک کلیسای جامع, و مقدار زیادی از رستوران ها.

مورن فورچون

همچنین به عنوان تپه موفق باشید شناخته شده, این اغلب محل جنگ های بسیاری بین فرانسه و بریتانیا بود که تلاش برای ایجاد کنترل بر جزیره.

خلیج مریگت

در حال حاضر لنگرگاه قایق بادبانی, این منطقه نیز نقش مهمی در جنگ های دریایی بین نیروهای انگلیسی و ناپولانی بازی 200 سالها پیش.

میدان درک والکات

نام پس از یکی از دو برندگان جایزه نوبل کشور, این فضای عمومی در وسط کاستریس می دهد مقدار زیادی از سایه و همچنین دسترسی راحت به بزرگترین کلیسای جامع کشور.

Soufriere

یک مرکز بزرگ جمعیت در جنوب جزیره, این شهر متوسل استوار تحت سایه ای از قله های دوقلو پیتون, و ویژگی های معدنی چشمه های داغ, سواحل پر زرق و برق, سرعت استراحت از زندگی, و استراحتگاه عاشقانه.

Choiseul

بیشتر به سمت جنوب, این روستا ویژگی های معماری دوستیابی به استعمار فرانسه و همچنین سنگ سنگ نگاره ها به سمت چپ توسط کربس, اولین ساکنان منطقه.

کشت و زرع نامنظم

این کشت و زرع در ساحل شرق وحشی جزیره تنها می تواند با عبور از جنگل های بارانی و زمین های کوهستانی قابل دسترسی, و ویژگی های یک مقدمه خوب به فرهنگ کریول و کشت لوبیا کاکو, مواد تشکیل دهنده خام شکلات.

لا سیکو تاریخی شکر میل & کشت و زرع

این املاک و بزرگ نظر به گذشته, با مقدار زیادی از مصنوعات تاریخی, موزه ها, و نمونه گیاه شناسی.

املاک مارکی

نزدیک کاستریز, این مزرعه کار ویترین جالب راه موز, کاپرا و شکر تولید شده برای بازار صادرات. فرصت برای تورهای قایق نیز در اینجا وجود دارد.