Expert Author Charles Edward
جزایر تورکس و کایکوس شامل بیش از چهل جزایر کوچک, و کمتر از ده توسط یک جمعیت کوچک تمام وقت ساکنان 30,000 ساکنان. این به این معنی مقدار زیادی از فضا برای برنامه ریزی تعطیلات کاریببین نهایی خود را در یک هتل تورکس و کایکوس وجود دارد.

انگلیسی زبان گفتاری است, در حالی که دلار ارز رسمی است. در بسیاری از دستگاههای خودپرداز در مکان های مختلف در اطراف جزایر وجود دارد (قطعات ساکنان حداقل!) و چک های مسافرتی در رستوران ها پذیرفته, هتل ها و استراحتگاه. این حسن نیت مشترک به نوک هتل و رستوران کارکنان در نظر گرفته 15%.

تورکس و کایکوس این است که در منطقه زمانی شرقی, و صرفه جویی در نور روز در اثر از اواسط ماه مارس تا پایان ماه سپتامبر. رسانه های الکتریکی مناسب برای هر دستگاه شمال امریکا هستند, از جمله لپ تاپ و تلفن همراه اتهامات.

تا جایی که اقلیم می رود, است دمای متوسط وجود دارد 30 درجه سانتیگراد از خرداد تا اکتبر, اگر چه درجه حرارت در اواسط 30 در ماه اوت غیر معمول نیست. درجه حرارت اب محدوده در بالا 20 در تابستان, اما سرد به دمای متوسط 24 درجه در زمستان, زمانی که درجه حرارت خارج شیب به لذت بخش 25 درجه سانتیگراد به طور متوسط. بادهای تجاری نیز به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع طبیعی کار (که دو برابر به عنوان یک راه برای حرکت بادبادک مرز, موج سواری, و ملوانان تفریحی!).

بیش از وجود دارد 350 روز از نور خورشید در هر سال در جزایر تورکس و کایکوس, با مورد 30 سانتی متر بارش که عمدتا در طول فصل طوفان از خرداد تا ابتدای دسامبر می افتد.

در حالی که جزایر بسیار زیبا هستند, این واقعا افرادی که ترک ها و کایکوس بهشت. در حالی که بسیاری از جمعیت است از تبار افریقایی, بسیاری از کسانی که در خارج از شمال امریکا وجود دارد, اروپا و دیگر بخش های کاریبیان که انتخاب کرده اند را به جزایر خانه خود.

انتخاب به نقل مکان در اینجا این است که احتمالا به دلیل اقتصاد قوی این جزیره, است که در گردشگری بر اساس, مشاور املاک, غذاهای دریایی و تولید نور.

در حالی که اکثر بازدید کنندگان ترجیح می دهند به صرف وقت خود را در جزایر تورکس و کایکوس توچال شنا در دریا, برخی از مردم می خواهم به درایو. اگر شما تصمیم به اجاره ماشین حتما گواهینامه رانندگی را. بازدید کنندگان از شمال امریکا و کشورهای مشترک المنافع فقط نیاز به گواهینامه رانندگی از کشور خود.

ورود ایالات متحده مورد نیاز برای نمایش گذرنامه, به عنوان انجام بازدید کننده از کشورهای دیگر. بدون ویزا مورد نیاز است, اما اگر شما هر گونه سوال, حتما برای تماس با دفتر کنسولگری بریتانیا محلی خود را - خدمات کنسولی بریتانیا به عنوان ماموریت های دیپلماتیک تورکس و کایکوس در سراسر جهان خدمت (همانطور که برای همه کشورهای مشترک المنافع دیگر انجام).